دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

در گفت وگو با سینماپرس

شاهمرادی زاده: برای اولین بار در حال ایفای نقش یک «راهزن» هستم/ «وکیل مدافع» را یکماه دیگر جلوی دوربین می برم

ماشاله شاهمرادی زاده کارگردان در  نشست فیلم پنجشنبه آخر ماه در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: ماشاءالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما صبح امروز گفت: مشغول بازی در فیلم تاریخی «ستاره شب» به کارگردانی علی غفاری هستم.

بنابراین گزارش، وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد نقش خود در این فیلم گفت: برای اولین بار است که در یک فیلم تلویزیونی تاریخی به ایفای نقش می پردازم، در این فیلم نقش راهزنی را دارم که مجبور به دزدی می شود و در پایان این فیلم  این شخصیت دچار تحول می شود اما این تحول به صورت شعاری نیست.

وی گفت: هم اکنون گروه در شهرک سینمای دفاع مقدس مشغول فیلمبرداری این کار هستند ، ضبط کار یک ماه به طول می انجامد و بازی من ظرف ۱۵ روز آتی به اتمام خواهد رسید.

شاهمرادی زاده در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «وکیل مدافع» نیز گفت: این فیلم  دارای مشکلاتی در فیلمنامه بود و ما با یک تیم مشغول بازنویسی و اصلاح فیلمنامه هستیم و اگر کار روند طبیعی خود را طی کند یک ماه دیگر این فیلم را به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز جلوی دوربین خواهیم برد.

وی گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا «وکیل مدافع» را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

کارگردان «پنجشنبه آخر ماه » در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری کار نیز، اظهار داشت: لوکیشن های ما یک بخشی در فومن شهر رشت است و بقیه کار در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری خواهد شد. البته بخش جنگی در کرج فیلمبرداری می شود و ۴۵ تا ۵۰ جلسه نیز فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم.

شاهمرادی زاده در ادامه در مورد ژانر فیلمش گفت: «وکیل مدافع» یک طنز اجتماعی با پس زمینه جنگ است و در این فیلم مشاهده خواهیم کرد که انسان همواره در معرض امتحان الهی قرار دارد.

وی در پایان در مورد بازیگران فیلم نیز توضیح داد: در ابتدا که قرار بود این فیلم را کلید بزنیم، فیلمنامه اش برای حمید فرخ نژاد ارسال شد و ایشان هم از این کار استقبال کرد اما به دلایلی کار کلید نخورد و همچنان دوست دارم که حمید فرخ نژاد نقش اصلی این کار را ایفا کند و در کنار آن فیلمنامه را برای امیر جعفری نیز ارسال کرده ایم.

بنابراین گزارش، ماشاء الله شاهمرادی زاده چندی پیش فیلم سینمایی «پنج شنبه آخر ماه» را به عنوان کارگردان و فیلم «معراجی ها» را به عنوان بازیگر روی پرده سینماها داشت. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.